piątek, 13 grudnia 2013

Liebsten Awards

Jest dla mnie to bardzo ale to bardzo miłym zaskoczeniem że zostałam nominowana.Zostałam nominowana przez  
 za co bardzo ale to bardzo dziękuje.!
Pytania:
1. Ile masz lat?
13 :P
2. Gdzie mieszkasz?
W  Tomaszowie Lubelskim, 
 3.Kim chciałabyś być w przyszłości?
prawnik, psycholog 
4.Dlaczego piszesz opowiadania?
Piszę bo to sprawia mi przyjemność to mnie wypełnia.Zawszę bałam się założyć bloga i pisać ale teraz sprawia mi to wiele radości i mam z tego dużą satysfakcje.
5.Twój ulubiony kolor?
Fioletowy, koralowy
6.Ulubione danie?
Barszcz z uszkami, pierogi  
7.Ulubiony przedmiot szkolny?
Historia, Geografia
8.Czy należysz do jakiś fandomów np. Directioner, Kwiatonators, Selenators, Beliebers?
Directioner,Mixers
9. Jakie jest twoje największe marzenie?
Mam dużo marzeń ale chyba moim największym marzeniem jest poznać i zaprzyjaźnić się z One Direction i Little Mix.
10. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny brąz



Moje pytana:
Jak masz na imię?
 Ile masz lat?
Dlaczego piszesz opowiadanie?
Należysz do jakiś fandomów?Jak tak to jakich?
Ulubiona piosenka?
Jakie jest twoje motto życiowe?
Ulubiony przedmiot w szkole?
Gdzie mieszkasz?
Jakie jest twoje największe marzenie?
Gdzie chciałabyś mieszkać?
Jaki tytuł nosi ostatnia przeczytana przez ciebie książka?

 Nominowani:


Jeszcze raz bardzo ale to bardzo dziękuje za nominację


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam cie poinformować, że nominowałam cie do Liebsten Awards więcej w zakładce na http://ride-or-die-louis-and-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń