czwartek, 28 listopada 2013

Pytanko

Mam  do was jedno pytanie.
Jako że zbliżamy się do 1000 wyświetleń i nadchodzi czas świąteczny, czas prezentów mam do was pytanko?
Czy chcielibyście jakieś jednoplanowe opowiadanko?Takie z zimą i tym cudownym nastrojem.Postanowiłam że to wy zadecydujecie z kim ono będzie i najważniejsze czy wogóle je chcecie czy wolicie abym zajęła się tylko tym opowiadaniem?Tak więc powstanie ankieta czy je chcecie i z kim ma ono być.Tylko wiecie nie mam wogóle doświadczenia w pisaniu jednoplanowców więc nie bądźcie na mnie aż tak bardzo źli a i jest jeszcze jedno ale. Nie wiem czy się wyrobię -_-. Tak więc ankieta będzie trwać do 10 grudnia. A opowiadanie to zostanie dodane gdzieś tak przed świętami.Możecie też wyrażać swoje opinie w komentarzach.
 Bardzo was kocham 
Szczypiorek:*
A i jeszcze 1 co do 13 rozdziału jest on już gotowy tylko trzeba go wrzucić na komputer a zostanie on dodany kiedy będzie troszeczkę więcej komentarzy a i odrazu was za to przepraszam ale w ten weekend na bank go nie dodam bo mam dużo karkówek i sprawdzianów-_- DODRZE.To chyba wszystko a więc bierzcie udział w ankiecie komentujcie a na koniec świąteczny gif który mnie rozwala i mam to na telefonie jako tapetę! Kocham was bardzo szczypiorek:*



2 komentarze:

  1. Co to za pytanie!? Chcę zobaczyć czy nasza redaktorka poradzi sobie z one shotem :) Pozdrawiam i czekam na nastepny!
    M.
    P.S. Sory ze tak dłyugo nie pisałem, ale komp w naprawie. :0

    OdpowiedzUsuń